بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : میثم

معمولا عیب گوشی های نوکیا این است که برای فرستادن یک فایل از گوشی خود به گوشی دیگران نیاز به یک برنامه جانبی دارید که یکی از این برنامه ها که اتفاقا بهترین آن ها هم هست ا

Xplore

 می باشد که می توانید ان را از لینک زیر دانلود کنید

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://tekno20.persiangig.com/LCGX-P~1.SIS

x-plore

 



نظرات شما عزیزان:

تیکا دانلود
ساعت6:55---9 اسفند 1389
سلام
وبلاگ قشنگی داری.
لطفا به ما هم سر بزنید
www.tikadownload.loxblog.com
این وبلاگ هر روز به روز رسانی می شود.
همچنین می توانید برای در یافت یوزر نیم و پسورد آنتی ویروس خود به وبلاگ ما سر بزنید
برای تبادل لینک نیز از سیستم هوشمند تبادل لینک که در پایین ترین نقطه
وبلاگ ما است استفاده کنید.
به امید دیدار در وبلاگ ما ، تیکا دانلود


hosein888
ساعت0:04---2 اسفند 1389
سلام وبت عالیه آفرین
یه سری به من بزن
راستی یه خواهش اومدی تو وبلاگم رو بنر تبلیغاتی اول وبلاگم کلیک کن خواهش می کنم کلیک کن یادت نره
کارداشتی به من بگو
راستی تبادل لینکم می کنم
منتظرت هستم پس
حسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 226
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 840
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 29541
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us