بهترین دانلودها
بهترین دانلودهای فارسی موبایل و کامپیوتر
 

دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید
نرم افزاری که هم اکنون برای کاربران گوشی های آندروید آماده نموده ایم نرم افزاری است که موفق به کسب جایزه سلامت سال 2011 شده است.بله Instanse Heart Rate نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری ضربان قلب کاربران گوشی های آندروید است.برای اندازه گیری کافیست که شما انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار داده و منتظر نمایش تعداد ضربان قلب خود باشید.این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل اجراست.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 21:8 ::  نويسنده : میثم

راهنمایی لغو عضویت در یاهو گروپ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
بعضی از یاهو گروپها هستند كه ایمیلهای تكراری و به درد نخور میفرستند و حتی بعضی از گروپها هستند كه روزانه 10 الی 15 ایمیل میفرستند كه این باعث میشه طرف اعصابش خورد شه و یا حتی ایمیلشو چك نكنه
در اینجا ما به شما آموزش میدهیم كه چه جوری از شر این گروپها خلاص شید
اول روی آدرس رو به رو كلیك كنید http://groups.yahoo.com/mygroups
سپس با ایمیلی كه میخواهید از آن یاهو گروپ لغو عضویت كنید لوگین كنید
پس از لوگین شدن یك صفحه برای شما باز می شود مانند شكل زیر
سپس روی گزینه Edit My Groups كلیك كنید ( شماره 2 كه با رنگ قرمز در عكس زیر مشخص شده)
شماره 3 كه در عكس بالا مشخص شده لیست گروه هایی هست كه شما عضو آن هستید در سمت راست همین صفحه مربع هایی مربوط به هر گروپ وجود دارد یعنی سمت چپ اسم گروپ و در همون خط سمت
راستش مربع مربوط به اون گروپ مانند شكل زیر كه با شماره 4 قرمز رنگ مشخص شده
در پایان روی مربع گروپی كه میخواهید لغو عضویت كنید تیك بزنید حالا هر چند تا گروپی كه هست و در آخر روی گزینه Save Changes كلیك كنید مانند شماره 5 كه با رنگ قرمز در عكس بالا مشخص شده
كار تمام است و دیگر هیچ ایمیلی از گروپ مزاحم برای شما نخواهد آمد و میتوانید ساین آت كنید و از صفحه خارج شوید
موفق باشید

نرم افزار آندروید Smart Compass Pro v2.2.1 یک قطب نمای بسیار دقیق است که از ویژگی ها و قابلیتهای زیادی برخوردار است. قابلیت گذاشتن عکس بک گراند و یا استفاده از دوربین بعنوان نمای بک گراند، سنسور سرعت سنج، پشتیبانی از انواع مختصات، مختصات نظامی (MGRS)، عدم نیاز به اینترنت از ویژگیهای این قطب نما است. هم اکنون این نرم افزار قطب نمای هوشمند برای آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com

حجم فایل : ۲۸۶ کیلوبایت

جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : میثم

Star Chart نمایش صور فلکی با Star Chart v2.02

صورت فلکی یا پیکر های آسمانی مجموعه‌ای از ستاره‌ها هستند که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام‌گذاری شده‌ اند. در واقعیت سه بعدی، ستارگان یک پیکرآسمانی لزوماً به هم نزدیک نیستند و ربطی به هم ندارند. قرار دادن آن‌ها در یک مجموعه صرفاً به‌خاطر نزدیکی ظاهری از دیدگاه زمینی است. دسته‌بندی ظاهری ستارگان به صورت پیکرهای‌ آسمانی از نظر نشانی‌دهی و تهیه نقشه‌های آسان‌ فهمِ آسمان مفید است. Star Chart  نرم افزاری می باشد که با آن می توانید صورت فلک ها را بشناسید و با موقیعیت قرار گیری آنها آشنا شوید.

 

دو شنبه 29 آذر 1390برچسب:, :: 8:2 ::  نويسنده : میثم
 
دانلود نرم افزار تعبیر خواب
تعبیر خواب یکی از علومی است که افرادی خاص از آن برخوردار هستند و آن را انجام می دهند. همه ما تکنون خواب هایی دیده ایم که از معنی و مفهوم دقیق آنها بی اطلاع بوده ایم. اما اگر بتوانیم از تعبیر خواب خود مطلع شویم قطعأ هم برای ما جذاب خواهد بود و هم در زندگی ما مؤثر خواهد بود. نرم افزار تعبیر خواب که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم یکی از کامل ترین نمونه های موجود است که در آن مجموعه ای از تعابیر بهترین معبران جمع آوری شده است. این مجموعه دارای حجمی بسیار اندک است و استفاده از آن بدون نیاز به نصب نیز امکان پذیر است و در هر نسخه ای از ویندوز قابل اجراست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
تعبیر خواب دانیال نبی علیه السلام. 
تعبیر خواب امام جعفرصادق علیه السلام. 
تعبیر خواب یوسف نبی علیه السلام. 
تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث. 
تعبیر خواب خالد اصفهانی. 
تعبیر خواب محمد بن سیرین. 
تعبیر خواب ابراهیم کرمانی. 
تعبیر خواب جابر مغربی. 
تعبیر خواب جاحظ. 
تعبیر خواب علامه مجلسی (ره). 
تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی. 
تعبیر خواب تام  چت  ویندرا. 
تعبیر خواب لوک اویتنهاو. 
تعبیر خواب فروید. 
تعبیر خواب آنلی بیتون. 
تعبیر خواب لیلا برایت. 
تعبیر خواب اچ میلر. 
تعبیر خواب هانس کورت.


Shortcut2_[www.MihanDownload.com]_2.jpgبا توجه به افزایش روز افزون کاربران اینترنت و همچنین افزایش ضریب نفوذ اینترنت، سایت ها و گروه های اینترنتی بسیاری به وجود آمده اند تا استفاده از اینترنت را برای کاربران آسان کنند و کاربر نیازی به جستجو در میان این حجم عظیم اطلاعات را نداشته باشد. روز به روز ایده های جدید جهت جمع آوری اطلاعات به صورت یکجا به وجود می آید که همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن هم راحتی و آسودگی کاربر است تا او را از سردرگمی در میان انبوه اطلاعات رهایی دهد. در این چند ماه اخیر نرم افزارهای فارسی بسیار زیادی را به شما کاربران محترم معرفی نمودیم امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از نرم افزارهای فارسی و کاربردی را به شما معرفی کنیم که دارای کاربردهای فراوانی میباشد.
نرم افزار شرتکات2 تمامي نياز هاي روزانه ی شما را از اينترنت برآورده می نماييد، اين نرم افزار با هدف دسترسي سريع و آسان کاربران به امکانات اينترنت طراحي شده است و به کاربر این امکان را میدهد که روزانه به موضوعاتی نظیر اخبار، نرم افزار، بازي، مجلات، ترفند، شعر و داستان ، موسيقي، فيلم، پزشکي، فال، آشپزي، عکس، پيامک، روانشناسي، و... درسترسي داشته باشد و هر روز مطالب جديد را با سرعت بيشتر و بدون اتلاف وقت دريافت نمايد. همچنین کاربران میتوانند با عضویت در نرم افزار علاوه بر موضوعات ذکر شده به امکاناتی نظیر چت روم، تالار گفتمان، موتور جستجو، ارسال مطلب، مسابقه، جستجوي کاربران، نوشته هاي شما، فروشگاه، آپلود، ابزار وبمستر ها، بازي آنلاين، خدمات، لينکستان و ... دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار پلیر پخش موزیک است که کاربر در هنگامی که در محیط نرم افزار است برای رفع خستگی میتواند به موزیک های پخش شده از سوی نرم افزار گوش دهد. علاوه بر این شما میتوانید در قسمت جستجوي کاربران ليست کاربران عضو شده همراه با مشخصات آنها را در نرم افزار مشاهده نماييد و حتی میتوانید براي آن ها پيام ارسال کنید. به زودی در نسخه های جدید تر این نرم افزار امکانات جالب دیگری همچون راديو و تلوزيون، ايميل، وبلاگ، مجله رایگان شرتکات2 و... به آن اضافه خواهد شد. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- داشتن قسمت مسابقات هفتگی و ماهانه که در صورت برنده شدن به قيد قرعه به برندگان جوايزي اهدا ميگردد.
- داشتن قسمت ارسال مطلب که با ارسال چند مطلب مي توانيد به جمع مدیران بپیوندید و از حقوق و مزاياي اين آن برخوردار شويد.
- داشتن قسمت جستجوي کاربران که ميتوانيد ليست کاربران عضو شده همراه با مشخصات آنها را در نرم افزار مشاهده نماييد و براي آن ها پيام ارسال کنید.
- داشتن قسمت نوشته هاي شما که ميتوانيد خاطرات جالب و يا مطالب دلخواه خود را همراه با عکس در اين قسمت قرار دهيد تا ديگر کاربران نيز از آنها استفاده نمايند.
- داشتن قسمت فروشگاه که ميتوانيد اجناس مورد نظر خود را براي فروش به سایر کاربران قرار دهيد.
- امکان جمع آوری امتیاز با فعالیت در نرم افزار که در صورت کسب امتيازات تعيين شده ميتوانيد از امکانات خاصي در آن استفاده نماييد.
- داشتن چندین اسکین مختلف و زیبا برای تغییر ظاهر نرم افزار.
- پشتیبانی از دو زبا مختلف برای راحتی کاربران در هنگام استفاده از آن.
- جمع آوری تمام اطلاعاتی که کاربر از اینترنت انتظار دارد.

- حجم بسیار کم  و رایگان بودن آن.

 

- و ...


ليست تغييرات برنامه در نسخه شماره 1:
- تغییراتی در ظاهر برنامه و گرافیکی شدن گزینه های بالای صفحه اصلی.
- تغییر در قالب و استایل صفحه تالار گفتمان (تمام صفحه شدن تالار گفتمان).
- اضافه شدن میانبر هایی مانند (آپلود عکس ، ایجاد تاپیک جدید ، ارسال پیام شخصی ، قوانین) در صفحه تالار گفتمان.
- حل مشکل سوئیچ شدن هنگام کلیک روی لینک ها.
- اضافه شدن گزینه خانه (برای برگشتن به ریشه) در صفحه اصلی.
- اضافه شدن قسمت پشتیبانی آنلاین (در این قسمت می توانید به صورت آنلاین با پشتیبانی شرتکات2 گفتگو کنید).
- اضافه شدن صفحه آپدیت (در این قسمت شما می توانید آپدیت های جدید برنامه را دریافت کنید).
- تغییر در قسمت آپلود عکس برنامه ، آپلود سنتر جدید به صورت آجاکس می باشد که سرعتی فوق العاده ای را در خود جای داده ، امکان تغییر سایز عکس آنلاین ، امکان.
- آپلود از لینک های سایت های دیگر ، امکان اشتراک گذاری عکس در سایت های مختلف ، ارائه لینک با سایز کوچک ، ارائه لینک مخصوص تالار گفتمان ، و...
- تمام صفحه شدن قسمت جستجوی کاربران.
- تمام صفحه شدن قسمت ارسال مطلب.
- اضافه شدن قسمت آمار حاضر ، در این قسمت شما می توانید اطلاعاتی از قبیل : عضو های آنلاین ، مهمانان آنلاین ، 10 عضو آخر ، تعداد کل کاربران ، تعداد.
- مطالب سایت ، تعداد موضوعات انجمن ، تعداد مباحث انجمن ، تعداد پست های انجمن و 10 عضو برتر شرتکات2 را رویت نمایید.

wdl.persiangig.com/pages/download/

دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : میثم
 
دانلود نرم افزار فارسی نویس ضابط
حتمأ شما نیز تاکنون با نرم افزارهایی برخورد کرده اید که در آنها امکان نوشتن به زبان فارسی وجود ندارد!  در چنین مواقعی می توانید از نرم افزار ضابط استفاده نمایید. نرم افزار فارسی نویس ضابط محصولی از سایت طراحی وب ضابط می باشد. با استفاده از فارسی نویس ضابط می توانید در نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی وجود ندارد ( برخی نسخه های نرم افزار فتوشاپ ) ، فارسی تایپ کنید. بدین ترتیب دیگر مشکلی با عدم امکان تایپ فارسی در نرم افزارهای طراحی و دیگر نرم افزارهایی که این مشکل را داشته اند ، نخواهید داشت چراکه با استفاده از این نرم افزار ، این مشکل به سادگی قابل حل شدن است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
فقط کافی برنامه را نصب کنید، سپس برنامه را اجرا نمائید و متن دلخواهتان را بنویسید.
متن را کپی کرده و در برنامه مورد نطر Paste کنید.
حال یکی از فونت های فارسی نویس ضابط که با F_Fontname شروع می شود را انتخاب کنید.
 
- بیش از۴۳۰ فونت متخلف فارسی.
- منوی کاملا فارسی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, :: 3:14 ::  نويسنده : میثم

فقط روی لینک زیر کلیک کنید(جالبه)

http://www.persiancards.com/clip-viewyalda.htm

 

بسیاری از کاربران تلفن های همراه درخواست فارسی شدن منو گوشی خود را دارند. صرفا برای این کار باید هزینه های جانبی را متحمل شوند و گوشی خود را از طریق نرم افزار فلش کنند تا قابلیت زبان فارسی را بر روی گوشی خود قرار دهند. با این فارسی ساز که در اختیار شما قرار گرفته است شما می توانید به راحتی منو های گوشی خود را فارسی کنید.

 

 

 

 

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:
N96 | N95 | N93 | N92 | N91 | N82 | N81 | N80 | N78 | N77 | N76 | N75 | N73 | N71
E90 | E70 | E65 | E62 | E61 | E60 | E51 | E50 | 6290
6220 | 6121 | 6110 | 5700 | 5500 | 3250

سامسونگ:
i560 | i550 | i520 | i450 | i400 | G810

چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : میثم

 

 

 

 

بهترین آنتی ویروس را دانلود کنید.

آنتی ویروس پر قدرت شید را میتوانید در لینک زیر دانلود و همچنین آموزش تصویری آن را  مشاهده کنید.

http://www.sheed-antivirus.com/intro.html

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ میتوانیند بهترین دانلودها و نکات آموزشی کامپیوتر وموبایل را به رایگان دریافت کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلودها و آدرس bestdownloads.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 818
بازدید ماه : 930
بازدید کل : 28661
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

http://magicbal.ir/probuy.php?bz=37429&id3=58907

Free Page Rank Tool plushits.us